تامین سرمایه نوین | نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

تامین سرمایه نوین

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مسیری مطمئن برای رشد سرمایه

در نیب مارکت با انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوید و بدون واسطه سرمایه‌گذاری کنید. صندوق‌ها با تجمیع وجوه سرمایه‌گذاری شده و منابع مالی در اختیارشان و با استفاده از دانش و تخصص کافی، سرمایه‌گذاری مطمئن و متنوع از اوراق بهادار شامل سهام، اوراق مشارکت و سایر دارایی‌های مالی را انجام داده و سود حاصله را میان سهامداران تقسیم می کنند.

۱۱

صندوق سرمایه گذاری

۱۰۰+

متخصص سرمایه گذاری

۵۰۰+

مشتری حقوقی

۸۵۰۰۰+

مشتری حقیقی

صندوق های سرمایه گذاری

صندوق های سرمایه گذاری

ما به‌طور فعالانه مجموعه‌ای از استراتژی‌های مالی و سرمایه‌گذاری از طریق رویکردی کاملاً یکپارچه و به‌روز پیاده‌سازی می‌کنیم، با این فلسفه که برای سرمایه‌گذاران بهترین موازنه بازدهی-ریسک را محقق کنیم. ازجمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک تأمین سرمایه نوین می‌توان به صندوق درآمد ثابت، سهامی، مختلط، بخشی، اختصاصی بازارگردانی و سرمایه‌گذاری جایگزین اشاره داشت.

سبدگردانی اختصاصی

سبدگردانی اختصاصی عبارت است از خریدوفروش، نگه‌داری و تشکیل پرتفوی سرمایه‌گذاری با نام سرمایه‌گذار معین در قالب قراردادی مشخص به‌منظور کسب انتفاع. ما در سبدگردانی تأمین سرمایه نوین با کمک مدیران سرمایه‌گذاری مجرب و تحلیلگران حرفه‌ی بر اساس نیاز، سلیقه، محدودیت و شخصیت سرمایه‌گذاری شما با انتخاب بهترین استراتژی، بازدهی موردنظرتان را کسب می‌کنیم.

سبدگردانی اختصاصی
بازارگردانی

بازارگردانی

بازارگردان به نهاد یا شرکتی گفته می‌شود که با کسب مجوز لازم و با تعهد به افزایش نقدشوندگی، عرضه و تقاضای متوازن اوراق بهادار و تعیین دامنه نوسان قیمت، اقدام به خرید و فروش سهام کرده و آرامش را در بازارهای مالی برقرار می‌کند.

اسکرول به بالا