تامین سرمایه نوین | نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

کیش اینوکس ۲۰۲۳ برگزار شد

دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری (کیش اینوکس)، در دو بخش نمایشگاهی و ۳۶ نشست تخصصی با حضور شرکت‌های داخلی و بین المللی در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
این رویداد از روز دوشنبه، ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه سال جاری با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت از جمله بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ناشران بورسی برگزار شد.
حجت الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از جمله حاضران در این رویداد بودند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این رویداد اظهار کرد: همه فعالان حوزه مالی در ایجاد تغییر و نوآوری در حوزه بازار سرمایه و پول سهیم هستند. توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که محصولات و خدمات جدید ارائه شود. همچنین حضور سفرای حوزه بریکس موجب توسعه نمایشگاه خواهد شد و یکی از گام‌ها تبدیل این نمایشگاه به مجمع اقتصادی غرب آسیا است.
همچنین حجت الله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه تولید، خالق قدرت اقتصادی است و عنصر سرمایه گذاری مهمترین نقش در تولید را دارد گفت: کشوری قدرت برتر است که تولید بیشتری داشته باشد. در دنیا ۲۴۳ نوع سرمایه گذاری به ارزش سرمایه ۱۰ تا ۱۳ تریلیون دلار وجود دارد که می‌توان برای استفاده از این سرمایه ها برنامه ریزی کرد.
کیش اینوکس فرصت مهمی برای ارائه آخرین دستاورد‌های نوین در عرصه تامین مالی و پشتیبانی از توسعه صنعتی و اشتغال کشور است که امسال برای دهمین دوره متوالی در جزیره زیبای کیش برگزار شد.

اسکرول به بالا